Sahabat BBN

2/90 ep.dugaan pershabatan :) *entry rahsia (2=90 bye dunia blog)

Posted by Anonymous | Posted in | Posted on 11:22 AM

skrang aku tgh sakit
ye.. bagus terima kasih masa dan harapan.. terima kasih
aku sakit

dan aku lega..
aku lega sebab aku sedar aku manusia!
ye selama nie aku rasa aku tak akan rasa apa itu sakit! tapi satu kata membuatkan sel2 darah aku memecah...

  aku dah berpunya.!
sudah semesti yer aku sedar ini belaku.. tapi aku tau aku xkan pernah bersedia menerima kata2 ini!
:)
aku masih senyum sebab aku tau..
konsep diri aku sebagai lelaki.. aku lelaki tidak serius..

aku lelaki yg kata! ah.. ye ko chantek.. dan aku terbayangkan ko setiap minit. dlm hidup ku! tapi ko bukan sendirian.. ye ko bukan sendirian..

mungkin nie satu dusta, permainan perasaan ?? sapa tau...
yg pastui aku lega!
sakit ku terubat dgn rasa lega!

terima kasih! ikhlas ko meyangi aku
dari terus aku terlayang dgn harapan berpandu pada keraguan..

ahhhhhh..
:)
kekayaan dan kechantekan bukan segala yer!

aku xpernah nak slh kan sapa2
yup! aku xpernah nak kata ahhhhhh...




serius tak terulis pown aku! sebab ak tau.. ye aku tau! AKU TAU..
HEHE... AKU TERER TEKA AK TAU..
KO DAN AKU XSEMESTI YER BERSATU...

terima kasih, aku berdoa yg baik pada korang! dan aku hope korang masih syg pada aku!! aku tau kebahagian yg aku alami selama ini ada lah kasih syg yg ikhlas dari korang!!

ini lah adat perhubuingan lelaki dan perempuan.
xkan pernah tidak tersuka dan tak akan pernah tidak terluka..

heheh rilek la beb!

dugaan pershabatan..
Sesalan aku kerna aku manusia shallow,


boneka tak sakit
CIRI UTAMA AKU ADAAH HIPOKRIT

memang lama aku xsakit!
dan skrang bila sakit aku sedar aku takmo sakit pada kamo!

hehe.. kita masih kwn kan?!
dosa ke aku kata aku takmo jatuh pada ko
tapi seluruh PERASAAN AKU MEMBERONTAK MAU SEMUA TAU

AKU RASA AKU SUKA KO..!!
RASA BARU. BELOM KOMPEM!

KALAU KOMPEM syg syg syg~
aku mati.. la wei...



lawak kut!
belom mula perang dan kalah...

yelah kut tenaga batin lemah betol!
hahah cepat pancut :P


sapa yg aku cakap nie!???
hehe....

MERUNGKAI RAHSIA AKHIR PENDELETEAN BLOG BONEKA!

:) dlm hidup nie..
kdng2 elok kita jgn cari sakit..
walaupown seluruh emosi nak!! NAK NAK!!

kata org tua
ikut hati binasa

SEBLOM emosi membinasakan diri aku!
aku bawak diri!

aku dah dpt jalan!
aku akan straight deleted account blogspot
hahah lwk yer kenapa tak pk awal..

:)


xbox360!
ye2 dlm banyak2 problem aku hahahah aku mati sebab hal emosi pada seorang puteri :) hehe..
k bye..

blog comments powered by Disqus