Sahabat BBN

menguasai emosi ku

Posted by BBN profile | Posted in | Posted on 1:50 PM


aku sdg try meguasi emosi aku!

aku xleh tipo perasaan aku!
tapi aku boleh control ia.. kearah kebaikan! huhuhu

aku terasa mcm superhero lak cakap camtu!
hari nie mcm beberapa hari yg lalu aku jln kaki ke kedai!

aku melalui jln luarbiasa, yg hanya di lalui oleh perentas desa!
yhehe...
bila di pikirkan jauh gila kut!!!!

hahah so hari nie aku nak poyo sikit dgn korang sambil tgk aplikasi google map!




















Biasa aku ikut jalan anak panah itam tu je! sampai lah kedai
kalau jalan2 skipping tu dlm 10min!


tapi sejak aku jiwa kacau nie kan? haha..
aku dok pk apa benda yg boleh aku buat dgn emosi aku nie!

emosi aku mcm bangang je kut!
so.. aku pk aku nak guna kan emosi ini
dan jadi kan ia motivasi aku tuk kurus! hahaha..


so aku pown ikut jln hijau tu!
masuk nie dah 6hari aku jln kaki ikut laluan mcm tu!

ahhhhhhhhhhhh...... :P


sambil jln aku nyanyi2 lagu dlm kepala aku!
aku aku buat2 lirik dan melody!

tapixde pen dan pensil!
aku mencarut je kut!


biasalah pengaruh HIP hop! huhuhu
YO2!!! YO2!!

adeshh

kalau puteri baca nie!
aku nak cakap.. aku xtak tau la apa aku rasa kwn ku! :P
aku dah xleh layan ko seperti dulu.

so biarlah aku xlayan ko!
dan ko mcm biasa terus lah xlayan aku *bangkai!!

hehe,, ngada2 kut!


tapi dasyat laa!!
1jam lebih kut nak sampai kedai.. pergh! sok2 pk nak bawak bekalan air
kut2 dahaga lak dlm perjalanan ke kedai kan huhuhuhu


POYO YER AKU!!!



Aku tgh belaja meguasai emosi!
setakat ini semua berjalan lancar.. emosi aku hebat juga!
kalau aku tulis blog masa tgh kacau nie!

takut korang lak kacau!
sambil selak kamus tamil!

apa2 pown kan
aku still suka nak komen2 blog korang.
so senang2 singgah kat chat box! SAY hai dgn link!
senang aku

tgk la entry2 korang!
aku dulu masa ada blog.. tabsub gila dgn blog sendiri
sampai xnak masuk blog org!

skrang aku xde blog!
aku perlu kan blog korang tuk buat diri aku happy!

kita saling megunakan,.
xslh asalkan ia kearah kebaikan :P




bonekaxsakit
aku ada blog tapi link dah biocor! so skrang aku terpaksa menulis dlm blog yg private!
sungguh aku rasa mcm baby gurls!! tulis perasaan dlm dairi warna pink huhuhu...
blog comments powered by Disqus