Sahabat BBN

Masa terbaek! :)

Posted by Boneka tak sakit | Posted in | Posted on 9:06 PM

hari nie hari jadi AHfat!! wah tak sangka!!! so aku buat kan dia kad ucapan istimewa aku syg dia! muah muah muah!!!

'


-------------------------------------------------------------
okay......


entry lama aku.. pls lah baca aku merayu pada korang!!! plz plz plz!!

Pagi tadi Anak buah aku singgah tuk menghantar nasi lemak kepada aku… masa abg aku nak gerak kan kereta


aku cakap lah dgn anak buah aku....

High 5 ateh cepat! CEPAT syg cepat ( dengan mehulurkan tapak tangan ke arah mereka)
Anak buah aku dgn cute meangkat tangan dan…

Slap!! Bunyi effect high5 SLAP!!
Huhu senyum puas aku, aku letak tapak tangan aku pada kepala dia! Dan usap2 dgn kasih syg dan aku kucup kepala diorang. Aku toleh kiri ,awek kedai sblah tgh tgk aku dan senyum

Dlm hati..
YESS!!! PERFECT TIMING!!!

Timing beb timing hahahahaha….
MCM BANGKAI!

timing tu penting dalam megumpan AWEKSSS


setiap org yg bijak tau kut masa sesuai tuk meluah kan apa yg terpendam..

hmmmmmmmmm...


PuiuutT! *kentut..

ahh.. bijak yer i~
blog comments powered by Disqus