Sahabat BBN

KAWAN2 AKU AK CALL AKU FIRDAUS!! AKU XSECHANTEK SYURG

Posted by hisham | Posted in | Posted on 6:57 PM

Aku masih hidop YO!

hehe.. ah! terasa mcm hantu sikit!
buat yg nak tau! aku nak cakap hidup tanpa blog... buat manusia beremosi mcm aku
memang sukar :P

aritu xpasal2 aku hati ke hati bersama adik aku! hahaha..
OLEH itu!!!!!
balik je aku ke kedai terus aku buat blog baru! hahaha aku xde hajat nak kasi sapa2 link
atau pown nak follow sapa guna id tu!

aku nak tulis perasaan aku je!
huhuhu.. layan perasaan! xpe tunngu la perasaan nie mati dulu!

so tujuan aku ada nie!
sebab aku rindu blogging!!

aku nak kongsi cerita!
dua2 kesah benar yg berlaku hari nie!!

entry statr di sini!
-----------------------------------------------------------------
Tadi aku gi gunting rambut!
so dlm perjalaan ke kedai macha nie

aku jlan melalaui kedai mamak! kesygan aku
so masa aku lalu.. dan melepasi nya
aku terdengar!!

FIRDAUS!!!!

aku pwn toleh belakang..
aku perasaan suara tu mcm dtg dari bdk remaja seusia aku!*remaja ke hahah yg berpaling dari aku! dan ketawa sesama mereka!
apa yg lawak..! aku berfikir
aku pown berjalan lagi!
sekali lagi suara itu muncul!

FIRDAUS!!!

kali nie aku tak toleh pown aku jln je..

FIRDAUS!!!

SUARA TU MEMANGGIL AKU LAGI aku selamban je melangkah!

FIRDAUS!!!

FIRDAUS!!!

aku jln je!

FIRDAUS!!!

FIRDAUS!!!

sampai suara tu xkedgran!
dan dm hati aku! skrang sapa yg nampak mcm org bodoh!

the end!
-----------------------------------------------------------------------
apa yg dia potong??!! tajuk haha

hari nie aku gi guting rambut!
penat gila kut
jauh nak mampus!

aku rasa 5kilometer aku berjalan!
asal yer ada kedai gunting yg dkt, tapi tutup.. dia budjet dia nak raya kumpul angpau kut hahaha
so terpaksa lah aku menapak jauh!

sbnr yer aku tak kesah!
memang aku saje nak mengila! tadi..

so samapai aku ke lokasi!
aku ternampak sorang abg!

dia botak!
misai xde
janggut pown xde!
di masuk dlm kedai gunting tu!
dlm hati aku ngeri memikirkan rambut belah mana yg di cukur nya hahah..!
masuk je dlm kedai tu!!
terkejut aku!!!

ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

rambut adk dia rupa yer!!!
hahahahahahahahaha
(stemnet lucah nie!!!)

(nie lah kasih seorang abg sanggup menemai adik kangdung gunting rambut huhu)

p/s clip video bwh ni aku amik dari blog Bro Sham @ Unrestmind..


blog comments powered by Disqus