Sahabat BBN

aku sudah bowsan :) serius.. *ANJING TOL..!!!!

Posted by Anonymous | Posted in | Posted on 5:43 PM

Hye2 boneka in the house!

hai.. k mula2 aku nak cakap aku dan mulai rasa bowsan tuk update dan menulis entry,. tak tau asal badan aku mcm lemah2.
so simple je kata2 pendahuluan aku..

aku bowsan mcm nak toreh getah je!
katakan ada pokok getak belakang kedai aku... aku skrang juga capai pisau toreh getah tuk menoreh yer!!

 k la..
semalam try blogwaking.. tapi gagal!
:D

anjing tol...!!!

====================================================================
ANJING TOL...

setiap kali aku pergi nak bukak kedai..
abg aku mesti bawak kereta kat satu lorong nie..

short cut la..kan.
nie lorong kawasaan cina, so xheran lah ada banyak anjing!
dlm banyak2 anjing tu ada sekor anjing nie betol2 hampeh la..

umur dia dlm 2tahun ke bawah lah kan.
perwatakan ceria! kemas dan memiliki sebuah dploma lak kut
aku bujdet masih single dan mencari..

so setiap kali lalu rumah tuan dia..
dia akan pergi tgh jalan!

pastu dia pandang je.. kita org. dlm kereta yg masih begerak
pastu.. dia melulu2 ke arah kereta kita org
mcm nak langgar la. kan..

aku punya takut!
setiap kali dia buat camtu
aku jerit mcm micheal jackson

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..!!!
saiko tol anjing tu!!

setiap kali nak lalu situ.. aku cakap dgn abg aku langgar je anjing tu! kasi patah tengkuk dia ke! geram aku! *sambil membuat sound effect! tengkuk dia patah kena gilis tayar!!!!
tapi last2 aku juga yg menjerit!

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

sakai tol anjing tu!!



ko anjing jgn laa poyo!!!! BANGKAI XSEDAR DIRI!!! KUNUN MACHO!!LAH TU LETAK TANGAN KAT DAGU CAMTU!! IGT ENSEM LAH TU!! BANGKAI KO ANJING!!



blog comments powered by Disqus