Sahabat BBN

Awek Ayam mas Sri Angau2 suam

Posted by Anonymous | Posted in | Posted on 10:08 AM

 Boneka in the House..!!!
serius beb.. aku tak tau apa belaku mcm diam sikit pulak BBN nie.. atau ada benda yg aku miss! yelah masa meeting aritu aku busy huhuhuhuhu 


apa entah yg aku dgr diorang cakap nak jolok pinkyboy camtu arr!! aku xtau apa2 laa adesh busy!

bro kawie nakj berhenti blogiing nampak serius gila tu! aku tak pasti asal so jgn tanya aku apa2!!!! dia pesan buat follower dia sila follow aku pulak! entah lah, wasiat terakhir maybe huhuhuh :P

dush2!!


okay.. aku serius takde mood nak buat entry!!! bangkai laa entry blog asal aku pown dah mcm sampah!! penat aku perah segala perasaan aku, ko tau xmustahil la satu hari nanti awek senyum sikit pown aku tulis entry! dgn 100 pth perkataan , sampah sunguh!!


hidup kosong! memang camtu HArap paham lah yer rakan2 blogger yg aku xsbnr yer terus terang xde lah syg pown bukan sedara aku pown!!! panjang yerrr!! hehehe

 so ini entry lama aku fuuu! enjoy.. la ye!
akhir kata


dlh hidup nie senang je benda dtg dan pergi! kalau xhargai syg la kan.. *aku maksud kan awek cun lalu..

=====================================

WOW

sebnryer aku xde lah syok dgn awek ayam mas tmpt aku nie de.~ hahaha aku saje nak gurau2 dgn perasaan aku!
tapi! sebab aku dah tulis mcm2 pasal dia!, membuatkan kunjungan aku di lokasi kejadian penuh debaran!
xtau asal hari nie jantung aku berdebar2 pulak nak jumpa dia 


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! aku rasa merah2 je muka aku pk pasal dia hikhikhik

entahlah ngada2 lak aku nie. sambil berjalan aku terbayang2 akan senyuman dia!

PERGH!! bapak bangkai!!! sakai cibai cilakak, aku punyai imaginasi yg tinggi!!!!

so sampai sana.. jantung aku memang dah berdebar2 lah kan, aku buat2 rilek lah~ tapi xleh dol!! aku memang gumuruh gila time kat ayam mas tadi! sakai tol!!


AKU XDE SYOK AWEK NIE POWWWWW!!!!

wargh~ asal pulak aku jadi camnie lak kan!! huhuhuh merah muka aku pk!!
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~

pastu hari nie aku dah tau nama dia!
nama dia hajar!~ pergh! hajar gadis ayam mas! :P owhh~ ayam mas!
aku maner tanya nama dia! ader akak nie panggil dia

bertuah lah aku! hari nie!!

bertuah ke?! aku maner suka dia sbnr yer!! aku mempermainkan perasaan diri aku sendiri lah! huhuhu...


yg aku xtahan tu!


time nak bayar tadi aku tersentuh tangan dia lah! sentuhan tu mcm eletrik dol!!!
full of mamak...!!!

ELETRIK!!!

sila dgr lagu gadis letrik tuk maklumat lanjut!! ATAU POW!!

NIKMATI LUKISAN STAGE BY STAGE THAT MOMENT!!



  1. semasa mebayar duit untuk set D ynng berharga 4.80 aku secara TIDAK SENGAJA!!! tersentuh jari hajar si awek ayam mas!!
  2. kelembutan jari cik hajar awek ayam mas sgt megejutkan daku lalu jatung aku berdengup laju dan!! dan mebuat aku berpeluh
  3. tindakan aku tersengih adalah hasil dari kesilapan teknikal dan masalah otak pada masa itu
  4. sengih aku terkantoi oleh hajar si awek ayam mas!!
  5. lalu menimbulkan tanda tanya yg lebih mudah dipahami dgn SHORT FORM!!

WTF
...!!!!!!!!!!!!!!!!


weeeeeeeeeee~ malo yer aku!! aku dah xleh nak beli lagi ayam mas dgn hati yg tenang!!!


semua tu berlaku sgt pantas!! sy rasa sy boleh selamatkan nya tapi rupa yer terlambat!!! hati ku telah jatuh~ jatuh!! sgt kuat
KEDABOOOMM!!!


boneka.
awek... restoran belakang powe boleh tahan! sok nak try TERSENTUH tangan lah WEEEEE..!!
!!




blog comments powered by Disqus