Sahabat BBN

pengalaman 18sx aku hampir telanjur... kesah betolx3!!

Posted by Anonymous | Posted in | Posted on 6:03 PM

Boneka in the house..!!!
serius shit!! BBN bukan slow kami tgh me.. okay2 rahsia2!!!
jgn risau kami akan buat update yg baik untuk follower kami!

owh.. aku tiba2 mcm formal lak kan!
aku dah puas tulis entry kay blog asal. so aku xde apa nak tambah sini!
personal stuff baik sana la..

kalau nak tau.. entry2 dlm bangkai network nie kebanyakan entry lama aku!
banyak owh entry aku 600! lebih..

dlm tu ada lah yg lawak kut! sila lah layan okay!!
harap cerita nie membawak senyuman di bibir rakan!!

SERIUS BEB!! SKEMA YER!!! adeshhh.

=================================================================
hampir2 terlanjur... DAMN sikit lagi nak merasa...!! <--- nie tajuk..



hahaha.. tajuk nak gempak lak!! hai.. aku pernah post kan cerita nie dlm myspace origanal aku! so. sapa yg kenal aku lama memang igt kut cerita nie hehe...

syg aku dah deleted blog dlm myspace ori aku!
ikut kan sgt hati memang xbaik sgt..

okay lah start la.. cerita!

dulu masa aku muda remaja.. aku jaga cc. cc familly.. pada masa tulah, aku tgh angau dgn perempuan angau aku!! pergh! semua benda berpusatkan dia lak kan! haha.. angau beb!!

so.. angau punya pasal, aku sering lah xbalik rumah.. tido kedai aku!! yup.. teruk kan aku angau dgn dia.?
heheh.. yelah.. dia sejak aku kacau asik on9 tgh malam lak.. muhahaha..!

so satu hari nie aku rindu gila dgn dia la.. nie masa bulan puasa.!! aku cakap dlm hati aku.. lama xnampak dia on9!! hai..

ah hari nie aku nak tido kedai lah..
so malam tu lepas tutup kedai aku tunggu la. dia! aku harap dia akan balas msg2 aku hari nie! walaupow purata msg2 aku memang xpernah berbalas..

sampai dkt kul 4pg aku tunggu! xon9 pow.. aku pow giveuplah..
geram aku dgn awek tu!! heee!!! asal lah ko cut..... sakai tol lah.. seksa jiwa betol!!!
ahh ngatuk aku! baik aku tido, tapi alang2.. dah pukul 4pg nie baik aku keluar beli makanan tuk sahur..!

aku pow pergi lah beli makanan kat kedai mamak!
xsilap aku ayam kari dgn telur mata cair kut! hurmm.. pilihan air aku 100plus!
hehe...


KOMBINSI YANG HEBAT


Sampai kedai.. aku pow duduk atas sofa cc aku tu, hai kedai cc aku tu 5bintang!! sofa ada tv ada.. astor lagi! heheh.. walaupow aku xde mood pow nak tgk tv! aku bukak lah astor..

hai selesa tol sofa nie!! dgn kipas yer yg berputar sempoi2 bahasa! ahhhhhhhh.... hehehe ngtuk nie! hurmmmmnn Zzzz... ah!!! aku terlelap lak hehehe... best2 sofa kedai aku tu memang best!! kalah ogawa!



Contoh kerusi Ogawa yg nyata kalah
pada sofa cc aku hahaa

tapi sebelum tu.. baik aku makan nasi tadi!

sambil bukak nasi tu! mata aku terpandang jam! di dinding! 640pg! Wargh! sahur dah habis!!!! xsangka.. aku igt aku terlelap 10-20min! berjam rupa yer hahaha..!!! sial punya sofa!! asal lah ko selesa sgt!!

hati aku berkata.. makan je..!! xde sapa tau pow.. rugi je..!! sedap tu..

tapi akhir yer aku tak makan!! hampir2 aku terlanjur hehehe...
esok yer aku tergelak2 je.. pk akan nasi tu! xbersentuh.. dan walaupow kari tu mungkin pedas ia tetap menjadi kenangan yg paling manis dalam hidup aku!!

AYAM TERLAMPAU
sekara hiasan sahaja.



hari di mana aku kalahkan nafsu! aku! WACCCA ko nafsu!!!

untuk makluman org ramai! aku dan familly aku start puasa penuh sejak tadika! so record nie masih belom pecah lagi! insyallah perut aku boleh tampung bekalan makanan untuk rakyat2 afrika hehehe...





hehee...... :P




blog comments powered by Disqus