Sahabat BBN

yang panjang2

Posted by BBN profile | Posted in | Posted on 7:26 PM

Boneka In the House..!!!
:P
sakai je.. Bangkai2 lain mungkin busy..
atau aku je yg xde kerja
hahaha...

serius dlm banyak2 bangkai bolgger aku paling banyak update,
tgkje blog personal aku dah ceca 600++ lbih pown!!

xde lah bangga pown.
update bodoh jee!!

ahhh lega aku ada blog bangkai network nie
bioleh lah aku update banyak2 tanpa kelihatan mcm seorang losser! weeeeeee

hari nie aku rasa mcm kena seksual harssment!
okay..

meh aku cerita.. korang jadu juri!!
patut atau tidak aku terangsang dgn tindakan plentif!!

tadi masa bowsan2 aku pown xde benda dok layan blog ym je lah kan!
so dtg sorang awek nie

pergh cun beb! serius cun...
dia cakap dgn aku..

abg kertas colur ada!
aku bangun.. dan tunjuk dgn megunakan jari ibu! kawasan kertas2 a4 pelbagai warna terletak!
sopan kan aku?

pastu awek tu pown pergi la sana!
tb2 dia cakap alaaaaaaa bukan nie laah bang!!!

pasti dia cakap camnie!!
aku malas nak cerita aku lukis je apa aku nampak!!

































ERK..!! hurmmmmmmmm...
Ahhh!!

Terstim lak aku!!


BOLeh tak rasa yer aku saman awek nie!! bangkai yer beliau!!!!
blog comments powered by Disqus