Sahabat BBN

capturing the lol moment

Posted by Anonymous | Posted in | Posted on 9:21 PM

Ini adalah entri berkongsi cerita menarik. Mungkin sebahagian daripada kamu sudah membacanya dan mungkin ada yang belum.

Penulis blog ini adalah 5 blog terawal yang aku skodeng semasa aku belum lagi menulis blog tidak serius seperti sekarang (masa itu aku masih menulis blog serius). Sekarang sahaja aku sudah kurang singgah ke blog berkenaan. Hehehe.

Jujurnya juga, aku tidak menjangkakan selepas ini dia akan menyertai gabungan BBN. Ahli majlis dan pembaca sila jangan marah aku kerana aku hanya mahu berkongsi entri ini dengan kamu kerana aku pernah membacanya. :)

**********

capturing the lol moment

It's been awhile since I was last laughing out loud. I could not even remember when was my last LOL! and how was my laughing face. Being a medical student in clinical years somehow retains me from doing that. ( I guess... ) Sounds pathetic enough huh?


But yesterday was exceptional. Klik untuk bacaan seterusnya...
blog comments powered by Disqus